.

.

سایت خبری طلوع گناباد

امام جمعه گناباد گفت: سرنوشتی به مراتب بدتر از صدام و شاه در انتظار حکام جنایتکار آل سعود است و به زودی با طوفان خشم مردم مسلمان به گورستان تاریخ سپرده می شوند.

 
به گزارش  از ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب ار خطبه های نماز جمعه شهرستان گناباد در مصلی امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به جنایتهای آل سعود با حمایت قدرتهای استکباری و از جمله به شهادت رساندن آیت الله نمر و کشتار مردم مظلوم و بی دفاع یمن و تلاش برای ایجاد جنگ بین شیعه و سنی در منطقه گفت: سعودی ها با این اقدامها خوش خدمتی و نوکری خود را به استکبار جهانی نشان دادند.
وی ادامه داد: آل سعود از یکسال گذشته تاکنون اقدامهای جنون آمیز و ددمنشانه ای را در راستای اهداف قدرتهای استکباری و آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه انجام دادند که از جمله آنها می توان به اعزام نیرو برای سرکوب مردم بحرین، پرورش و حمایت از گروههای تروریستی ، تولید 11 میلیون بشکه نفت در روز و کاهش قیمت نفت تا کمتر از 30 دلار در هر بشکه برای تحت فشار قرار دادن ایران و غیره اشاره کرد.
 
خطیب نماز جمعه گناباد اضافه کرد: جنایت فیجع آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله نمر باقر النمر روحانی برجسته عربستان قبلهای همه مسلمانان و بیداردلان جهان را جریحه دار کرد.
 
وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع ائمه جمعه سراسر کشور و اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح گفت: هیچ شخصی نباید به دلیل رای نیاوردن، انتخابات را زیر سئوال ببرد.
 
امام جمعه گناباد تصریح کرد: مخالفت با انتخابات به منزله مخالفت با حق مردم است.
 
حجت الاسلام صادقی نسب گفت: دشمنان به شیوه های گوناگون تلاش می کنند که از راه انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی به اهداف خود دست یابند و حضور حداکثری مردم در انتخابات و رای به نامزدهای اصلح معاندان را ناامید می کند.
وی همچنین تحریمهای جدید و استمرار سیاستهای خصمانه دشمنان در دوران پسابرجام را یاد آور شد و گفت: مجلس شورای اسلامی و دولت و دستگاه قضایی باید بستر تحقق کامل اقتصاد مقاومتی در بخشهای مختلف را بیش از پیش هموار کنند.
 
وی گفت: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر 20 میلیارد دلار کالای قاچاق از مبادی مرزی وارد ایران شده که این میزان معادل اشتغال دو میلیون نفر در داخل کشورمان است.
 
خطیب نماز جمعه گناباد ضمن تاکید بر اهمیت تعصب مردم به خرید کالاهای ایرانی گفت: باید با برنامه ریزی صحیح و مدیریت خوب و حمایت از تولید داخلی گامهای موثری برای تحقق اقتصاد مقاومتی برداشت.
 
وی همچنین از سفر اخیر استاندار خراسان رضوی به گناباد و حمایت وی از تولید و توسعه و عمران این شهرستان قدردانی کرد.
 
نمازگزاران گنابادی بعد از اقامه نماز جمعه با راهپیمایی از محل مصلی نماز جمعه تا خیابان امام خمینی (ره) این شهر با سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود،آل سعود ننگت باد، مرگ بر فتنه گر ، لعن الله علی آل سعود و مرگ بر اسرائیل محکومیت خود را از جنایت حکام سعودی و شهادت آیت الله نمر اعلام کردند. 
 
شرکت کنندگان در این مراسم همچنین با شعارهای آل سعود بداند راه نمر همیشه پاینده است، شیخ نمر شهید راه دین است شهادتش خون به دل مسلمین است، بصیرت خود را نسبت به جنایتهای حکام سعودی نشان دادند. 
 

 

در پایان این مراسم قطعنامه ای در محکومیت جنایات آل سعود شامل شهادت آیت الله نمر ، تجاوز به کشور یمن، حمایت از مسئولان بحرینی در کشتار مردم مظلوم این کشور و غیره قرائت شد که با تکبیر حاضران همراه بود. 
 
خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) دوازدهم دیماه جاری از اعدام آیت الله شیخ نمر باقر النمر روحانی مبارز و برجسته شیعه در این کشور خبر داده بود.
 
شهید شیخ نمر یکی از برجسته ترین زندانیان سیاسی عربستان در 23 مهر 1393 به دلیل انتقاد از حکومت عربستان به اعدام محکوم شده بود.
 
دادگاه تجدیدنظر و دیوان عالی عربستان نیز چندی پیش حکم اعدام آیت الله شیخ نمر باقرالنمر را تائید کرد که این امر اعتراض علما، اندیشمندان و سازمان های اسلامی و بین المللی را به همراه داشت.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: شنبه 19 دی 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com